ДИГИТАЛИЗАЦИЯ НА ПРЕДПРИЯТИЯТА

ОТ ПРОГРАМА „КОНКУРЕНТОСПОСОБНОСТ И ИНОВАЦИИ В ПРЕДПРИЯТИЯТА“

1. Кой може да кандидатства?

1) Микро и малки предприятия, регистрирани по Търговския закон или Закона за кооперациите, които:

2) Да са регистрирани не по-късно от 31.12.2023 г.

3) Да са реализирали нетни приходи от продажби ОБЩО за 2023 и 2024 финансови години, както следва: ≥ 100 000 лева.

4) Да имат средносписъчен брой на персонала за 2024 г., който е ≥ 2 заети лица.

5) Да са заявили подкрепа за основната си икономическа дейност съгласно Класификацията на икономическите дейности (КИД-2008) въз основа на данни за 2024 г. на Националния статистически институт (НСИ).

2. За какви дейности и разходи може да се кандидатства?

1). Разходи за създаване на онлайн магазин – 9 840 лв.

2). Разходи за въвеждане на система за управление на ресурсите (ERP система) – 18 558 лв.

3). Разходи за въвеждане на система за управление на взаимоотношенията с клиенти (CRM система) – 18 119 лв.

4). Разходи за въвеждане на модул/система за управление на веригата за доставки на суровини/материали/компоненти/продукти за производствения процес/процеса на предоставяне на услуги – 15 814 лв.

5). Разходи за въвеждане на модул/система за управление на складовото стопанство (WMS) -16 336 лв.

6). Разходи за въвеждане на модул/система за управление на производството – 18 820 лв.

7). Разходи за въвеждане на модул/система за управление на продажбите на дребно (Point-of-Sale система) – 14 398 лв.

8). Разходи за въвеждане на система за бизнес анализи (Business Intelligence система) – 16 320 лв.

9). Разходи за въвеждане на система/платформа за вътрешнофирмени обучения на служители от разстояние в електронна среда – 16 083 лв.

10). Разходи за въвеждане и сертифициране на система за управление на сигурността на информацията съгласно изискванията на международния стандарт БДС ISO/IEC 27001 – 16 758 лв.

11). Разходи за изграждане на система за защита на информацията в локална мрежа – 16 422 лв.

12). Разходи за изграждане на система за архивиране на информация – 13 115 лв.

13). Разходи за изграждане на система за управление на съхранението и споделянето на информация – 16 313 лв.

ВАЖНО! Задължителен елемент на всички ИКТ услуги/решения е предоставянето на обучение за служителите на предприятието-кандидат за работа с внедрените ИКТ решения от страна на избрания изпълнител на съответната услуга/решение.

3. Какъв е размерът на безвъзмездната финансова помощ за конкретен проект?

Максималният размер на безвъзмездната помощ за един проект е 50 000 лв. 

Минималният размер на безвъзмездната помощ за един проект е 5 000 лв. 

Финансирането е в размер на 70%.

Общият бюджет е 80 000 000 лв.

Помощта се предоставя при условията на режим „минимална помощ“.

Продължителността на изпълнение на проектите: 12 (дванадесет) месеца.

Краен срок за кандидатстване: 26.09.2025 г. 16:30 ч.